var ett tag sen nu

haar glömt av att skriva i bloggen märkte jag nu :p

Hm vad ska man börja med? Jo kan ju börja med min underbara son Leo.
Han växer och frodas väldigt mycket nu, nu är det cirka 1½ vecka sen vi var på BVC men då var han redan 65 cm lång och vägde nästan 6400g börjar bli en stor kille. nu är det mycket roligare att umgås med sonen han pratar ( tjuter) och är med så mycket mer nu sover knappt inget på dagarna längre :) Jag och Fredrik började ge han puréer för en vecka sen och det är smaskens. Blir förbannad om han inte får mer och det känns jävligt gött att han inte är kräsen^^.
underbara sonen
Det har vart lite upp och ner mellan mej och Fredrik på det senaste men nu börjar allt gå åt rätt håll och det är jag jätteglad över :D Det är jävligt tufft att få barn även om man älskar båda 2 så mycket, men det blir så att ens barn kommer i första hand och det blir lätt att man glömmer av varandra, men nu så ska det bli bättre på vissa punkter när det gäller mej och Fredrik:)

detta händer i veckan :
Onsdag: Stan med lillen och kanske ska ta en fika med Sofi och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0