jaha ja

Veckan har väl vart så där, var på arbetsinterjuv i onsdags på skarasommarland hoppas att jag får det:) Leo har börjat att va vaken mer och mer och är social och det börjar bli gött det med, men sen har han vart gringig men det visade sej visst att han inte hade gått upp tillräckligt så nu får vi ge han mer i ersättning:P Vi har även fått omtapiserad i köket,hallen, vardagsrummet och i vårat sovrum det känns jävligt gött. Idag har vi vart på bvc och då fick jag fylla i ett frågeformuler som vissade att jag hade åkt på deprition så nu ska man gå och prata med en psykolog/kurator för att se varför jag har blivit deprimerad. men som Fredrik sa allt kommer att bli bättre och det hoppas jag också för jag känner inte ens igen mej själv:/ jag hoppas på att helgen blir bra och att det blir en rolig helg så det kan bli bättre.
men men ha det gött puss hej

Kommentarer
Postat av: Elin<33

tävling på min blogg http://eelinhedelius.blogg.se/2010/april/tavling.html#comment

2010-04-08 @ 18:30:20
URL: http://eelinhedelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0