Förbannade Idioter !!!!

Fick veta igår av en kompis kompisar att någon idiot sprider ut att jag slår min son, blir så jävla trött på detta jävla skit snacket som går :/ kan inte fölk sköta sitt?? Idag har jag och lillemannen vart hos mammas faster och slappat:) har vart sån äcklig värme så man har ju inte orkat göra nött heller, lillen fick ligga i bara blöja hela dan för det blev för varmt... Imörrn ska jag till Skövde och kolla på den utbildningen jag ska gå :) Sen så funderar jag på att ta med lillemannen till stranden och slappa, kanske går i och badar också :)

Kommentarer
Postat av: bina

Sv: de lät ju inte helt fel o vara de bruden :) hur går de med honom? blivit något större? kram

2010-06-30 @ 12:45:10
URL: http://binalina.blogg.se/
Postat av: Mikiz

Det går bara bra :) jo då han växer så det knakar :p

2010-07-05 @ 12:48:20
URL: http://mikiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0