Nu var det över!

Nu är det över mellan oss känns både bra och dåligt, men det jobbigaste blir att jag inte har någon lägenhet och ska flytta nu på lördag :S men men allt ordnar väl sej i slut ändan. Nästa vecka kommer jag vara barnledig då ska Fredrik ha Leo :) ska bli skönt med tanke på att jag har sovit 15 sen förra måndagen... Men så går det när man har haft ett ex som inte hjälper till med nått men jag är iaf glad över att komma här ifrån :) Idag kommer Stephy hit och hjälper mej att packa ner saker :) skönt att man har vänner som stöttar en till 100% :) Nu när det tog slut så släppte en stor sten från både magen och hjärtat, det var väl det som behövdes ^^ Ha det gött det ska iaf jag ha.... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0