kl 01:00

klockan 01:00 den 24 jan gick mitt vatten, är tacksam över att cizzi kunde komma hit och hålla mej sällskap innan vi skulle åka till kss för att kolla så att allt var bra och det var det, sen när vi kom hem så la jag mej eftersom jag inte hade sovit nått på 40 timmar. så det var väldigt skönt. har inte fått nåra värkar än så vi ska till kss imörrn igen för att kolla allt igen om det inte är så att jag får verkar nu inatt vill säga. men om 3 dar så sätter de igång mej om inte jag har fått värkar innan. så om senast 3 dar så får jag och fredrik vår älskade dotter/son ska bli så otroligt roligt. Jag längtar att hon/han ska komma nu så man får hålla om sitt lilla troll:D men planerna blev ju ändrat nu då eftersom vi skulle åkt till överby imörrn men det blev visst inte så nu men det gör ju inget ändå är ju glad att man ska få sitt efterlängtade bebis nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0